בא לי גם הקדים בהרבה את חגיגות בלאק פריידי

ישראלי אוהבים קניות, כל העולם אוהב קניות, ולכן יש מי שמרוויח מכך ומציע את הסחורות במחירים נמוכים יחסית כדי לנצל בדיוק את זה – את החיבה לשופינג בכל מחיר ובמיוחד אם הוא מחיר נמוך יחסית. כמו כן, ברגע שאומרים לחובבי קניות שהמחיר במבצע או שמדובר בקנייה מאורגנת או קבוצתית, בדיוק כמו באתרים בסגנון בא לי גם, ברור לו שהמחירים והתנאים יכולים להיות הרבה יותר טובים מהרגיל. הרי לסוחר יש אינטרס למכור את כל המלאי ולקונה יש אינטרס להכות את השוק וכששניהם נפגשים מדובר בעסקה ודאית וכדאית זהו הבסיס של כל אתרי הקניות שמבוססים על קופונים ומבצעים בסגנון דיל היום, או קניות קבוצתיות שיוצאות בצורת מכרזים.
עסקאות עם מוצרים מבוקשים ופופולריים
המוצרים שמוצעים בהם הם בדרך כלל מוצרים מבוקשים והמלאי שלהם נקבע על פי היכרות טובה עם השטח ועם הביקוש של הלקוחות. אין מצב שבו הסוחר נתקע עם המלאי הזה משום שבדיוק למטרה הזאת האתרים האלה וההצעות שמוצעות באתרים כמו אתר בא לי גם הוקמו. ההצלחה שלהם נובעת מהאתר הראשון אי פעם שהציע קופונים ומכירות קבוצתיות, בשם גרופון. משם שכללו את השיטה עוד יותר אתרים כאלה ברחבי העולם. בישראל האתר מותאם לטעם הישראלי והוא מציע גם מקומות בילוי ונופש ישראליים, קולינריה וספא ועוד פינוקים בנוסף על המוצרים הרגילים שישראלים אוהבים בדרך כלל.
בא לי גם הוא אחד הגדולים בתחום
יש עשרות אתרים כאלה בישראל ובא לי גם נחשב לאחד הגדולים והוותיקים שבהם, כאשר התמהיל שלו מתאים מאוד לטעם המקומי. הדילים והמכירות הקבוצתיות מתנהלים לפי חוקים משלהם ולכן קורה לא פעם שמוצר מבוקש במחיר באמת אטרקטיבי אוזל ואינו מחודש, אם כי תמיד אפשר לפנות ולבקש, או לפנות ישירות לחנות ולנסות לרכוש עוד. מי שנרשם לאתר מקבל את הדיוור שמבשר על כל העסקאות הלוהטות שמחכות לכם ולכן מומלץ להיות מנוי על אתרים כאלה אם באמת חוויית הקניות מאוד חשובה לכם ואתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות בנדיבות.
בא לי גם